morgen is het zover - Reisverslag uit Molenaarsgraaf, Nederland van Stijna & Linda - WaarBenJij.nu morgen is het zover - Reisverslag uit Molenaarsgraaf, Nederland van Stijna & Linda - WaarBenJij.nu

morgen is het zover

Blijf op de hoogte en volg Stijna & Linda

06 Januari 2014 | Nederland, Molenaarsgraaf

Zo…. Morgen is het zo ver!
We zijn nu toch echt helemaal gepakt.
Een half jaar weg, dat is voor ons best lang.
We hebben iedereen van de week nog even gebeld en gemaild en gedag gezegd.
Uiteraard gaan we jullie niet vergeten. We hebben dankzij Iris en Esther de familie ook een boekje met berichten gehad die we elke dag mogen openen. Super leuk, en bedankt! We zijn stiekem nu al heel benieuwd wat jullie te melden hebben :P maar we zullen beloven niet eerder te kijken … dat word lastig.
Morgen dus vliegen. We hopen rond 14.40 de lucht in te gaan. Ik mag hopen dat we filmpjes kunnen kijken, want anders worden het wel erg lange uren (18 uur)
We zullen ons avontuur op de blog proberen bij te houden!
Vind je het leuk dan mag je zeker hieronder reageren. Vooral veel onzin :P
Meiden (Colette, Lianne, Esther, Janine) bedankt voor de leuke kussensloop ☺. Slapen gaat vanaf nu geen probleem opleveren.

Tot snel

Lieve groetjes Linda en Stijna

• 06 Januari 2014 - 22:23

Lars:

Dan zal ik de eer maar op mij nemen om als eerste te reageren. En dan zijn jullie nog niet eens vertrokken! Ik zit nog behoorlijk vol van al die nootjes, chips, chocola en punch die jullie hebben voorgeschoteld. Maar dat smaakte uiteraard prima, overigens proefden sommige nootjes een beetje stoffig en zanderig, geen idee hoe dat kwam.... In ieder geval een goede vlucht toegewenst morgen! Groetjes.

• 07 Januari 2014 - 00:25

Yvonne Demper:

Hoi meiden,

Wat een geweldige onderneming. We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen Een goede vlucht en heel veel plezier toegewenst. Pas goed op elkaar !!
    hartelijke groeten van de Dempertjes

• 07 Januari 2014 - 11:10

Melanie Versteeg:

Hoi Linda en Stijna,
    veel goeds toegewenst!!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen!
    hartelijke groetjes Melanie

• 07 Januari 2014 - 19:46

Janine:

Meiden!!!!! Het avontuur is begonnen... geniet ervan!
    En idd wel lekker slapen op de kussensloop he;)!
    Liefs Janine

Grada

• 09 Januari 2014 - 12:14

Jacqueline:

Hey meiden,

Inmiddels zijn jullie al 2 dagen weg.
    Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    Wij wensen jullie veeeeel plezier op de reis en let goed op elkaar.
    Hoop snel van jullie te horen/lezen.

Liefs,
    Jacq.

• 09 Januari 2014 - 20:35

Lianne:

Ha meiden,

Inmiddels al wel weer twee dagen onderweg.. En daar zit een nacht bij;-)! Lekker geslapen;-P?!
    Ik wil jullie via deze weg nogmaals een hele fijne reis toewensen en ga er héél erg van genieten!
    Ben benieuwd naar jullie avonturen!
    Liefs Lianne

Stijna & Linda

Hallo allemaal, Wij zijn Stijna & Linda, twee zussen. En we gaan samen een half jaar op 'wereldreis'. Op de planning staat: Australië, Tasmanië, Nieuw-Zeeland, Chili, Ecuador, Peru & Bolivia. Op deze blog kun je ons van 7 januari 2014 t/m 21 juni 2014 volgen. zo af en toe zullen we een reisverslag plaatsen. Veel liefs Stijna & Linda

Actief sinds 10 Dec. 2013