Thuis... - Reisverslag uit Molenaarsgraaf, Nederland van Stijna & Linda - WaarBenJij.nu Thuis... - Reisverslag uit Molenaarsgraaf, Nederland van Stijna & Linda - WaarBenJij.nu

Thuis...

Door: Stijna & Linda

Blijf op de hoogte en volg Stijna & Linda

23 Juni 2014 | Nederland, Molenaarsgraaf

Hallo lieve mensen!

Daar zijn we dan weer… in ons vertrouwde landje!
Afgelopen vrijdag zijn we weer vanuit Brazilië gaan vliegen. We gingen eerst naar Londen en daarna naar Amsterdam. De vluchten zijn prima verlopen en we hebben zelfs nog een beetje kunnen slapen. Op Schiphol werden we opgewacht door… Mark-Jan (Linda is nu weer helemaal gelukkig) en onze ouders. Thuis lijkt het wel of we niet weg zijn geweest alleen Dax is flink gegroeid ☺
Zondag waren er onverwachts… verrassing van de zusjes… allemaal visite. Vrienden kwamen langs en namen allemaal wat lekkers mee. Super leuk! Een gezellige zonnige dag met als afsluiting weer het kampvuurtje! Na zo’n super weekend lijkt thuis zijn ook een soort van vakantie!

Ik wil iedereen namens Linda en mij echt bedanken voor de lieve leuke opbeurende en vooral betrokken berichtjes die jullie ons via de blog of facebook of skype het afgelopen half jaar hebben gegeven! Wij hebben een mega reis gemaakt die we niet meer zullen gaan vergeten!

Liefs Linda en Stijna.

• 23 Juni 2014 - 09:54

Arjen & Anne:

Welkom terug in Nederland! Mooie belevenissen gelezen van jullie! Het moet een topreis zijn geweest om dit samen als zussen mee te maken. Geniet nog flink na samen!

Groetjes,
    Arjen & Anne

• 23 Juni 2014 - 12:13

Janine:

Het was leuk jullie gisteren weer te zien, nu tijd om alle foto's uit te zoeken en veel verder bij te kletsen met iedereen! Leuk dat jullie er weer zijn!

Liefs Janine

• 23 Juni 2014 - 14:55

Chantal:

Fijn dar jullie er weer zijn na zo'n super mooie reis!! Ben benieuwd nar de verhalen en foto's.
    Liefs chantal

• 23 Juni 2014 - 16:32

Hetty:

Gezellig dat jullie er weer zijn ! Het was gisteren idd al heel veel gezelligheid aan de overkant !!! Heerlijk bijkletsen met iedereen, geniet er maar van !

• 23 Juni 2014 - 19:10

Willeke:

hoi Meiden,

fijn dat jullie weer in Nederland zijn en bedankt voor jullie leuke blogs, het was echt top om te lezen wat jullie beleefden,

groetjes en zie jullie weer op de muziek

• 23 Juni 2014 - 20:49

Janneke:

Ha buurmeisjes,

Fijn dat jullie er weer zijn!
    Welkom thuis!

Janneke

Stijna & Linda

Hallo allemaal, Wij zijn Stijna & Linda, twee zussen. En we gaan samen een half jaar op 'wereldreis'. Op de planning staat: Australië, Tasmanië, Nieuw-Zeeland, Chili, Ecuador, Peru & Bolivia. Op deze blog kun je ons van 7 januari 2014 t/m 21 juni 2014 volgen. zo af en toe zullen we een reisverslag plaatsen. Veel liefs Stijna & Linda

Actief sinds 10 Dec. 2013